fredag den 16. september 2011

Bigfoot

Igår skrev jeg om min nye hesteven Pascal, som jeg glæder mig til at lære at kende og begynde at ride.. Jeg bliver nødt til lige at vise resultatet af vores første tur i skoven sammen.. Jeg endte på jorden smurt ind i mudder, et kæmpe koloenormt blåt mærke på låret og ikke mindst et smadret fod :(
Pascal var heeeelt oppe at køre og var nærmest ustyrlig en tid.. Det resulterede i at han løb ind i et hegn og blev viklet ind i ståltråden og da han kom ud af det havde jeg tabt begge stigbøjler og jeg kunne mærke at jeg ville falde af.. Så smarte Mette troede at jeg bare liiiige kunne hoppe af uden at slå mig ret meget.. Men min fod blev til blæver og jeg ødelagde flere ledbånd og scorede mig et par uger på krykker.. Flot ;)


Min flotte fod ;)


Ja man bliver ikke ligefrem brun af ikke at kunne li sol og varme.. hehe

Min lille skat hele mine sår <3 (faktisk slikker hun creme af, men schhh)

1 kommentar: